FA Žalgirietis

Benedikto, Kipro ir Nojaus kelionė į Milaną

"Penktadienį išskridom į Milaną, 13.25 lėktuvas paliko Vilniaus oro uostą. Apie 16 val. jau buvome Milane, kur oras buvo ne pats gražiausias, bet ką padarysi -ne poilsiauti ten atvažiavome :) Įšėjus iš oro uosto mus pasitiko autobusas, kuris nuvežė tiesiai i viešbutį.

Pasidėję daiktus ir kiek pailsėję visi draugiškai metro važiavome į piceriją iš anksto turnyro organizatorių suplanuotos vakarienės. Vakarieniavome labai skaniai ir gausiai. Skaniai ir daug pavalgę vėl metro grįžom į viešbutį, kur jau ilsėjomes iki pat šeštadienio varžybų. Atsikėlę ankstų, lietingą šeštadienio rytą, pavalgę pusryčius vėl metro ir tramvaju leidomės į kelią į AC Milano klubo jaunimo bazę, kurioje įrengta 14 didžiulių aikštynų ir stadionų. Persirengę ir pasidėję daiktus bėgom į stadioną, kur visus 400 vaikų iš 46 pasaulio šalių pristatė žiūrovams. Iš anksto jau buvo sudarytos 24 tarptautinės komandos. Mano komandoje žaidė berniukai iš Lietuvos, Šveicarijos, Švedijos. Pasibaigus išskilmingai ceremonijai visi skirstėsi į paskirtas aikštes, kur komandos žaidė savuosius mačus. Mūsų grupėje komandų buvo tik 4, bet tarp jų Indonezijos 15 metų berniukų rinktinė, kuri mūsų grupėje ir laimėjo. Mūsų komanda su Indonezijos komanda sužaidė solidžiu rezultatu 2-1. Be to mūsų komanda neturėjo vartininko, tai ir man teko vieną kėlinuką vartuose pastovėti :) kai kurie tėvai sakė, kad man sekėsi gana neblogai :) bet ir nebuvo man rimtų išbandymų. Iš viso sužaidėm 4 varžybas, tris iš jų pralaimėjome, o vienas baigėme lygiosiomis. šiek tiek nuliudę važiavome atgal į viešbutį, kur jau ilsėjomes ir laukėme sekmadienio AC Milano ir Catanijos komandų susitikimo. Išaušo sekmadienio rytas toks pat lietingas, kaip ir šeštadienio. Bijojome, kad gali atkelti Milano ir Catanijos varžybas, nes Interio atkėlė, bet vidudienį lietus nustojo lyti. Taigi, mes su gera nuotaika patraukėme link San Siro stadiono. Žmonių buvo tikrai labai daug, kas autobusais važiavo, kas mašinom, kas pėsčias, bet kur tik nepažiūrėjus žmonių visur buvo pilna. San Siro stadionas buvo pilnut pilnutėlis ir visi aišku sirgo uz AC "MILAN". Varžybos buvo įspūdingos, baigėsi 4-0 Milano naudai. Įvarčiai buvo labai gražūs, o ypač antrasis Rubinho suktas i tolimą vartų kampą. Psibaigus varžyboms įšeinant iš stadiono buvo labai didelės spūstys. Grižę į viešbutį ir būdami labai geros nuotaikos „biški“ padūkome ir pabėgiojome po viešbutį, kaip maži vaikai pasidžiaugėme Milano pergale.

Pirmadienis -lietingas, šaltas ir liūdnas dėl to, kad žinojome, kad šiandien jau teks palikti Milaną. 10 ryto jau turėjome būti pavalgę pusryčius bei pasiruošę išvažiuot i oro uostą. 13 val. buvo numatytas skrydis atgal i Vilnių. Su gerom nuotaikom oro uoste, atsigėrę kokakolos laukėme lėktuvo. Visų džiaugsmui lėktuvas atvyko laiku ir isvyko laiku. :) Skrydis truko 2 val 15 min. Skridom virš Alpių, kurias aš mačiau pirmą kartą, oras ir dangus buvo labai skaidrūs tai buvo neapsakomai gražus vaizdas. Spėjome dar per tą laiką numigt, pailsėt.

16 val atskridom i Lietuvą, Vilnių, kur jau mūsų laukė tėvai norintys išgirsti įspūdžius ir pagaliau pamatyti pasiilgtus vaikus :)

Atsisveikinę vieni su kitais palikome oro uostą ir grįžome namo, kur laukė skaniai paruošta lietuviška vakarienė :)

Dėkoju Virmantui Lemėžiui už AC MILAN‘o klubo vasaros stovyklos Trakuose ir šio nuostabaus savaitgalio organizavimą. Tikiuosi, kad kitais metais bus dar geresnė stovykla ir kviečiu visus Žalgiriečius joje apsilankyti ir, kad kitais metais į Milaną važiuotų tik Žalgiriečio vaikai :)"